Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Album Anbefaling


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Jeg har da oppdaget et nytt album

tro det eller ei :P

det er av steve vai

THE ULTRAZONE..

et genialt nyskapende album som anbefales på det aller sterkeste , tilogmed til folk som ikke hører mye på vai... helt utenfor denne verden i musikalsk karakter!

må bare fortelle det til noen ... åhh!!

nice nice

jeg har fått et nytt syn på denne gitaristen nå ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k-jack .  

jævla tyv :P  

plater er til for å kjøpes .. man skal støtte artistene . spesielt den utdøende rase av sologitarister .. i det hele tatt gitarister som KAN spille.. det begynner å bli ferre og ferre av dem..

Helt enig!!! Jeg har bare original cd-er og jeg hater brente cd-er, cd-er på dataen. etc... Kjøp originalt og støtt artistene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k-jack .  

jævla tyv :P  

plater er til for å kjøpes .. man skal støtte artistene . spesielt den utdøende rase av sologitarister .. i det hele tatt gitarister som KAN spille.. det begynner å bli ferre og ferre av dem..

Skulle faktisk kjøpe den, men ifølge fyren som jobber i plate-sjappa jeg handler, ville det tatt en stund før de hadde fått den inn.

Og jeg måtte ha den!

Thc303: Støtt artistene?

Hvor mye tror du Steve Vai tjener i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vai tjener en del i året ..

men alikevel .. man er ikke et bra fan om man brenner platene ..

det er du vel enig i?

lite vits for Steve Vai å fortsette å lage GENIAL musikk , om ingen kjøper den

jeg sier .. Kjøp platene til artistene du vet du liker godt.. men ting som fortsatt er i checkout stadiet er ok å brenne.. det er min teori .. men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k-jack .  

jævla tyv :P  

plater er til for å kjøpes .. man skal støtte artistene . spesielt den utdøende rase av sologitarister .. i det hele tatt gitarister som KAN spille.. det begynner å bli ferre og ferre av dem..

Skulle faktisk kjøpe den, men ifølge fyren som jobber i plate-sjappa jeg handler, ville det tatt en stund før de hadde fått den inn.

Og jeg måtte ha den!

Thc303: Støtt artistene?

Hvor mye tror du Steve Vai tjener i året?

Det er en prinsippsak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

De cd'ene eg vil ha kjøper eg. De cd'ene eg laster ned og brenner e cd'er eg aldri ville gått å betalt for i butikken. Dessuten e økonomien min skralere en økonomien til de som har laget cd'ene eg brenner. :wink: Har ikkje så mye valg da om eg vil ha musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mange sanger på pc av dream theater , men jeg kommer til å kjøpe albumene.  

Mye bedre kvalitet.

Hvis du bruker like mye penger på et lydkort som du ville brukt på en cd-spiller og stiller inn riktig i windows så den fokuserer på å lage best mulig lyd skal jeg love deg at mp3ene dine låter like bra som cdene du kjøper i butikken.

Det er selvsagt ikke noen unskyldning for ikke å kjøpe platene. Måtte bare si det.

Når det gjelder store band (dream theater, steve vai, metallica) synes jeg det er like greit å brenne platene dems. De har allerede mer penger enn de har godt av. Derimot mindre band som In Flames og Soilwork tjener faktsik ikke mer penger en det de trenger for å leve. De synes jeg det er vits i å kjøpe platene til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.