Gå til innhold
Mortius

Black Country Communion til Notodden Bluesfestival

Anbefalte innlegg

http://bccommunion.com/tours/

'Supergruppen' BCC med Joe Bonamassa, Glenn Hughes, Jason Bonham og Derek Sherinian ser ut til å skulle spille på Notodden Bluesfestival 8. august. De har ikke blitt lansert på bluefest.no, men det står under gruppens egne tour-datoer, så da antar vi at det er sant. Noen andre som tar turen?

Og de slipper nytt album i juni!

Endret av Mortius

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og når da Warren Haynes spiller dagen etter, og Lars Håvard Haugen også stiller, da har man tidenes beste Notodden-program :lol: !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og når da Warren Haynes spiller dagen etter, og Lars Håvard Haugen også stiller, da har man tidenes beste Notodden-program :lol: !

Warren Haynes??? Kommer Warren Haynes????? :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at dette er Norges dyreste festival skulle jeg gjerne dratt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 910 kr for Beth Hart/Black Country Communion fedag, og Warren Haynes og noe annet søl lørdag. Synes det var helt

grei pris, og garantert verdt pengene :lol: . Warren Haynes, altså! Far out!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjett hvem som bare må få seg dette da.

Da må det bestilles billetter!

Takk for info'en!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 910 kr for Beth Hart/Black Country Communion fedag, og Warren Haynes og noe annet søl lørdag. Synes det var helt

grei pris, og garantert verdt pengene :lol: . Warren Haynes, altså! Far out!

Warren Haynes har vært en av mine favoritter siden tidlig 90-tallet! Fy flate, for en feit Gibsonlyd han har! Og for en fantastisk gitarist!!! For de som ikke er kjent med ham, så anbefaler jeg alt av bandet hans Gov't Mule samt alle Allman Brothers plater han har vært med på. Spesielt liveplatene, og en bra plass og begynne er "An evening with..." vol I og II hvor hans sparringspartner er Dickey Betts. For ikke å snakke om Allan Woody på bass!

Hmmmm... Burde vel egentlig tatt turen til Notodden i år....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jeg den eneste som tok turen?

2011-08-05 20.01.23.jpg

Jeg tok noen bilder, men alle ble ganske uskarpe. Tok også video, men lyden klipper veldig, så liten vits å legge det ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy svarte!! Black Country Communion. FOR et band :lol: !! Bonamassa var som sedvanlig totalt brilliant, men Glenn Hughes er jo en ufattelig kul mann. Også DEN stemmen! Herregud, så bra :lol: !!!

Og Warren Haynes da, hva skal man si?! Hadde satt sammen et band som får det til å se SÅ enkelt ut.. Stålkontroll under jamme-låtene, en fryd å se og høre på.

To helt fantastiske konserter :D !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg er misunnerlig lenger men her kjenner jeg det gnager litt ass. Høres dritfett ut. Damn!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Notodden bluesfestival er norges desidert råeste. Ingenting kan måle seg, da må du faen til Roskilde. Syns jeg. Merk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jeg den eneste som tok turen?

2011-08-05 20.01.23.jpg

Jeg tok noen bilder, men alle ble ganske uskarpe. Tok også video, men lyden klipper veldig, så liten vits å legge det ut.

Jeg var der også. Knallbra konsert! (Ut i fra det bildet, så må vi ha stått rett ved siden av hverandre.)

post-6356-0-94777200-1312923611_thumb.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sto helt foran, nesten i midten, men litt til venstre. Bra utsikt, for å si det sånn.

2011-08-05 20.00.44.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.