Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min stolthet


Alfi27

  

62 stemmer

  1. 1. Med eller uten plekterbrett?

    • Uten plekterbrett.
      36
    • Med plekterbrett.
      26


Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har lagt til et bilde der jeg satte på det medfølgende plekterbrettet uten å skrue det fast. dessverre noe dårligere kvalitet på det bildet, men gir et inntrykk. avgi stemme i pollen øverst i tråden! :D

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ville putta på Lightweight aged tailpiece og ABR-bru, samt bytta elektronikk, pickups (til noe litt mindre glorete) og tuners, men så er jeg gal også jeg da... :o

Joda. et RS-kit er aldri feil. (Da får man jo bort de printkort-greiene også... :P ), men la nå gutten få glede seg over gitaren en liten stund før vi begynner å pushe "oppgraderinger". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har den lekre toppen der, hvorfor skal man dekke den til med et plastbit? Hadde jeg aldri gjort!

Av samme grunn til at en snerten bikinitopp gjør seg bedre på en veldreid "topp" på stranda..

Med så mye godsaker, så kan det være greit å dekke til noe :)

PÅ med plekterbrett, er naken uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Avhengig av finish, kan en LP se bra ut med plekterbrett. Som på min Epi der det bare er en matt cherry finish og på Ebony gitarer også. Der det bare er en straight farge (mer eller mindre), og ikke noe jåleri. Men med en så fin topp som den, så har det ikke så mye å si om brettet er av eller på. Og husk Neros at flesteparten av kvinnene ser aller best ut i Evas drakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.