Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD


davidsen

Anbefalte innlegg

Hadde bestilt en American Deluxe, men den kom jo aldri, så gadd ikke vente lengre. Da ble det denne:

DSC_8921.jpg

DSC_8926.jpg

Selv om man sier at 2-punktstremolo er bedre enn 6-punkts, så er det 6-punkts jeg har hatt før og kjenner til. Så lenge man vet hvordan man setter de opp og bruker de, så er det jo null stress.

Er veldig fornøyd med Tex-Mex-pickupene, man får virkelig fram den deilige single coil-lyden. Var litt skeptiske til den svaktformede V-profilen, men jeg syns halsen ligger godt i hånda. Litt uvant dog. Alt i alt meget fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Grattis! Ser den har veldig like specs som Jimmie Vaughan-Straten jeg nettopp kjøpte med Tex-Mex pickups, 6 punkts tremolo og soft V hals. Alle disse tre egensakpene liker jeg godt med den. Hvilken modell er det? Litt vel heftig relicing av gripebrettet, men ellers tøff Strat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når man ikke klarer å vente. Da tar man det som er i butikken. Jeg skulle vært foruten relicen om jeg kunne, men skit la gå, jeg skal overleve den. Dette er en Road Worn 50's for de som lurte. Plekterbrettet var noe jeg hadde liggende, og skal etterhvert gå til innkjøp av en svart ett-lags. Dette er 3-lags sort-hvitt-sort. Må jo prøve å få den tilnærmet lik Gilmour-stratten. :) Gilmour switchen må jo inn, og kanskje til og med gjøre om 5-veisbryteren til 3-veis? :ninja:

edit : hva om jeg bare maler om det hvite plekterbrettet som fulgte med? Blir det bare gris?

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys. Greit, male blir nok litt gris, men spraylakking av plekterbrett funker fint så lenge du tar det av gitaren og fjerner elektronikken først :P Har gjort det selv, og det største problemet er vel at lakken etterhvert begynner å flasse av, men gris blir det ikke!

Pen gitar forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, trodde det bare var på #0001-Straten han hadde treveis?

Ifølge gilmourish.com tok jeg feil :) Men jeg vet ikke om jeg hadde giddi å bruke penger på noe som gir FÆRRE lydmuligheter altså, bare for at det liksom skal være mest mulig korrekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge gilmourish.com tok jeg feil :) Men jeg vet ikke om jeg hadde giddi å bruke penger på noe som gir FÆRRE lydmuligheter altså, bare for at det liksom skal være mest mulig korrekt :P

Det var derfor jeg hadde denne ninjaen bak utsagnet. :ninja:

Nei, det blir for drøyt å bruke spenn for å få en dårligere gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.