Gå til innhold
kje

Guytron GT20

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge spillt på en Guytron 100w topp som jeg elsker! Etterhvert trengte jeg noe som er mer praktisk å ta med seg så jeg kjøpte en GT20 combo fra usa uten å ha testet den på forhånd. Etter litt testing er jeg svært fornøyd med lyden og den er veldig nær 100w toppen i begge kanaler, dog ikke så mye bass-trøkk.

Jeg var veldig spent på om den spilte høyt nok siden jeg har lest på div forum at den kunne trengt mer headroom på clean kanalen. Men foreløpig spiller den høyt nok i mitt tilfellet (etter kun èn scene opptreden med band). Det er også praktisk med innebygget sennheiser mic som gjør livet enklere for lydmannen.

GT20 var noe større enn jeg hadde forventet, og dette var det største minuset for meg. Ellers er det råkul belysning både på logoen foran og på topp-panelet så du kan finne frem til knappene på en mørk scene.

post-9636-0-49146500-1302595134_thumb.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig! Jeg forbinder Guytron med Michael Landau og Børge Petersen-Øverleir. Tipper den låter fint med en god strat :)

Interessant idé med den Sennheiser-mikrofonen. Den befinner seg bak grillen? Genialt med tanke på scenestøy. Kan tenke meg at den er plassert på best mulig måte, og at ampen derfor låter like fett hver gang du bruker den live.

Hvor mye betalte du for en slik?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig! Jeg forbinder Guytron med Michael Landau og Børge Petersen-Øverleir. Tipper den låter fint med en god strat :)

Interessant idé med den Sennheiser-mikrofonen. Den befinner seg bak grillen? Genialt med tanke på scenestøy. Kan tenke meg at den er plassert på best mulig måte, og at ampen derfor låter like fett hver gang du bruker den live.

Hvor mye betalte du for en slik?

Med moms og frakt ble det ca,19000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.