Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Magnus Tveiten m/band live @ Frankfurtmessa 2011


rocktrond

Anbefalte innlegg

Jeg hadde den store gleden av å overvære Magnus og bandet ved flere anledninger på musikkmessa. Det var utrolig gøy - selv om låtene var de samme, så gjorde de helt forskjellige ting hver gang. Utrolig dyktige musikere som behersker samspillt improvisasjon helt mesterlig. Hadde bare et vanlig fotokamera med alt for liten minnebrikke - så jeg fikk bare filmet disse to klippene:

Blues fra Artistides standen:

Country fra Mad Professor standen:

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker...Er de ikke helt rå!!!

Frode Hammersland på bass og Lars Erik Asp på trommer...

Fantastiske musikere!!!

Ja, det er de, men det er nå engang du som er the main attraction, likevel! Summen blir jo smått fantastisk! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så kult. Jeg har SÅ lyst til å spille slik. Gamle gitaristen i bandet mitt (Kristian Reinfjord) spiller slik (som i den andre videoen), dog kanskje ikke fullt så drevent som deg, og jeg har hatt lyst til å lære å spille sånn sia jeg møtte han. Problemet da, er at han tilsynelatende spiller kun country i opptil flere timer per dag, og har gjort det i mange mange år. Så mye dedikasjon (og tid) tror jeg ikke jeg har =p

Men la oss si jeg hadde det, hvor anbefaler du å begynne? Hvem anbefaler du å høre på?

Igjen, meget bra spilt hele gjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bottom line; BRA spelt, selv om jeg syns gitarlyden din er noe 'steril', spesielt cleanlyden mangler litt karakter (som selvfølgelig nok har noe med lydkvaliteten på videoen å gjøre...).

Frode på bass. Han har jeg truffet en gang (utdrikkingslag) og han er fortsatt en av de morsomste og triveligste personene jeg har møtt. Fin fyr!

Endret av Truckstop Chuckie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bottom line; BRA spelt, selv om jeg syns gitarlyden din er noe 'steril', spesielt cleanlyden mangler litt karakter (som selvfølgelig nok har noe med lydkvaliteten på videoen å gjøre...).

Frode på bass. Han har jeg truffet en gang (utdrikkingslag) og han er fortsatt en av de morsomste og triveligste personene jeg har møtt. Fin fyr!

Frode er fantastisk...den morsomste fyren jeg kjenner...Utev tvil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.