Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Enkeltstrenger?


Echoes

Anbefalte innlegg

stikker.no selger litt forskjellig, men de har ikke alle størrelsene

naked strings er ganske bra, da kan du custom velge alle størrelsene på strengene :)

Både stikker.no og Naked Strings hadde ganske begrenset utvalg i størrelser :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespettregel nr. 1: Har man dårlig råd, bruk standard størrelser på strenger.

Hakkespettregel nr. 2: Kjøp strengesett i større kvanta. Da har man alltid strenger liggende og man betaler mye mindre pr. sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daddario.com. godt utvalg og gode priser, spesielt hvis man bestiller i kvantum. NB! husk at toll og mva kommer ekstra hvis summen bli over 200!

jeg kommer unna med ca 70 spenn per sett (7strenger) og det vil jeg si er ganske greit det :)

evt thomann.de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daddario.com. godt utvalg og gode priser, spesielt hvis man bestiller i kvantum. NB! husk at toll og mva kommer ekstra hvis summen bli over 200!

jeg kommer unna med ca 70 spenn per sett (7strenger) og det vil jeg si er ganske greit det :)

evt thomann.de

Bestill fra http://www.stringsandbeyond.com/dexl1107stni.html da kommer du glatt billigere unna, 10-pakk med D'Addario 10-59 vil koste deg 40-50kr pr.sett

Endret av Amund Blix Aaeng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er supert det! men jeg vil ha veldig sære tykkelser på strengene mine som jeg enda ikke har funnet i en ferdig pakke, så jeg bestiller enkeltstrenger direkte fra daddario, det er det greieste for min del. :)

Endret av frygisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, plukke enkeltstrenger man ikke får i et ferdig sett? Jeg trodde jeg sniffet kork innimellom, men.... :P

Jeg trodde jeg hadde sær størrelse når jeg brukte 10-52 og stikker ikke hadde denne på lager i 25 pakk.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sær sær gutt på jakt etter de perfekte strengetjukkelsene :P

Jeg stemmer den ene gitaren i drop-D med A i bass(syvende strengen)og den andre i drop- Ab, og ingen strengepakker jeg har funnet fikser dette på en fin måte:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.