Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste Musikkhandel


Per

Anbefalte innlegg

Ja, hva er den beste musikkbutikken du vet? I forhold til service(viktig!) Utvalg(viktig!) og pris (viktig!)

Min er garantert hagstrøm! Tøffere ansatte finner man ikke! Alle har peiling deluxe på gitarer og alt det der og alle kan spille som guder og alle gir konge service! Og drit hyggelig er de også... Alltid vil de hjelpe selv om du ikke skal kjøpe noe!

Prisen er fin den! Ikke noe sånn spesielt billig sted men fin pris får du som regel.

Utvalget er fett også! Masse gitarer og annet, og hvis de ikke har det du leter etter er det bare å spørre i disken om de får inn noe snart og de hjelper som oftest!

Hot butikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikksenteret i Stavanger er klar favoritt her. Servicen er upåklagelig; de som jobber der har god peiling når det gjelder alt av gitarer/forsterkere, setup og reparasjoner hvertfall. Utvalget kunne jo selvsagt vært bedre, men med det lokalet er de noe begrenset. Prisen er noe av det kjekkeste; etter å ha vært fast kunde der et solid antall år, får man alltid prosenter.

Eneste dumme er at de ikke selger rotosound strenger... da må jeg til riff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre45 i trondheim er min KLARE favoritt! Har ikke vært på bedre musikkforetning!

----

Personale: Konge folk! Alle kan sitt instrument, og vet ikke den ene det jeg lurer på vet noen andre der det! Geir(sjefen) kan ramse opp historien til gitarmerke på gitarmerke, og ampmerke på ampmerke som om det var norgeshistorie! Han har peil på det meste i den kategorien!

Han kan reparere det mest underligste som er ødelagt når det gjelder instrumenter!

----

Service: For å si det slik. Gary Moore ringte for å snakke med sjefen om noe servicesaker. Geir(sjefen) ba han vente, fordi han ekspediterte en 12 år gammel gutt! Det kalles respekt og god service! Han overkjører ikke de små fordi det er en større som venter!

----

Utvalg: De er en av få, om ikke den eneste som importerer PRS! Konge gitarer. På gitar skaffer de alt du spørr om! Har de det ikke, tar de det inn for deg! Ellers er utvalget helt greit!

----

Pris: Selv om man ikke er fast kunde i x-antall år får man rabatter! Rabatter her og rabatter der! Da jeg kjøpte meg trommeskinn der til samlet pris 1800,- fikk jeg de til 1300,- siden jeg hadde bursdag snart! :P Allright! Staselige saker!

Gå inn og forelsk deg i butikken! Den er konge! ;)

Tre45 Link til siden dems.. Den er dårlig oppdatert, men det gir et lite innblikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kun den ene Vintage modellen da!

Den er digg å spille på ass! Da jeg sto der med en LP mellom henda og fikk vite at den kostet 90 høvdinger kan du tro jeg skvatt til og satte den tilbake!

Hadde gjort seg om jeg hadde mista den og knekkt halsen eller noe sånnt! :P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går la jeg for første gang merke til Musikk-huset i Karl Johan. Meget god samling av noter, sjekket ikke ut CD delen, men trolig har de litt mer enn listemusikken. En god del DVD/VHS av typen instruksjon også. Døll fyr i kassen, men likevel et flott funn en tirsdags ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.