Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor handler dere på nett?


Keith

Anbefalte innlegg

Hey

Skal bestille opp et par pafs, abr bridge, alu tailpiece og historic rings, og tenkte det må være en del penger å spare ved å kjøpe på nettet? Kan selvfølgelig handle på ebay, men det blir fort mye i frakt om jeg skal handle litt her, og litt der. Lurer på hvor dere handler slikt på nettet?

Stiller ingen krav til historicdeler. Gotoh ol. er helt fint. Helt topp. Når det gjelder pickups ser jeg etter en upotta variant med vintage spec. Har i dag et sett sd antiquities i en annen gitar og er strålende fornøyd med dem. Tenkte kanskje å prøve Seth Lovers. Eventuellt en boutique wind, men da får jeg bestille dette ved siden av. Ser etter et sett med sorte open coils, så hvis du sitter på noe interessant kan du sende meg en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Har handlet mye på Ebay, og for pedaler og pickups er det mye samme priser for frakt som her i landet. Men du må selvsagt regne litt med moms.

Ellers er ofte et søk på Kelkoo.no ganske greit for å finne billigeste forhandlere.

Legg ut en "ønskes" annonse her på salgsforumet, så dukker det kanskje opp noe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har handlet mye på ebay selv ;) Jeg skal oppgradere en gibsonfjøl, og tenkte da i retning av en nettbutikk som har delene jeg jeg ser etter, pluss at de er greie å handle med. Så kan jeg ta alt i en bestilling.

Lenge siden jeg har lurka på dette forumet nå. Folk har vel noen sjapper dem er mer fornøyd med en andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomann = Bra! Bra utvalg, god service, og de ordner opp om noe er galt en sjelden gang i blant.

Musicstore = Møkk! Bra utvalg, men jeg har handlet hos dem fire ganger. HVER GANG har det vært noe feil med bestillingen, jeg har måttet betale returen selv, og måttet vente opptil to måneder før de ordnet opp.

Etter at jeg måtte betale dobbel toll på en vare pga. tull hos Musicstore som de nektet å ordne opp i gav jeg opp hele butikken, og advarer andre om å handle hos de useriøse knølene! De sendte feil vare, jeg returnerte den (for mine egne penger selvsagt), og da de sendte opp rett vare hadde de ikke notert at det var et bytte, så jeg fikk inkasso på tollen. Prøvde å få Musicstore til å ordne opp i fem måneder, men til slutt gav jeg opp og betalte. Møkkafolk!!! :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.