Gå til innhold
rocktrond

Mayones bilder fra Frankfurt

Anbefalte innlegg

Jeg rakk å ta noen bilder fra Mayones standen før minnekortet på kameraet gikk fullt (på tide med en opprydding der ja). Disse bildene kan dere se HER B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av finishene blir litt for sære for meg. Men likte godt Mayones' versjon av tele. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra Bigsby- monsterene, var det jo flere fjonge gitarer her! Tusen takk for titten.

Brukte selv å mene at Bigsby var monstrøst og fælt, men etter å til stadighet ha blitt "utsatt" for lekre Collings-gitarer og annet snadder med Bigsby nede på Vintagegitar - så synes jeg etter hvert at det ikke er så ille... er nesten på grensen til å like de - og disse Mayoene er nok med å vippe meg enda mer i den retningen.... Men for all del - alle skal ikke like alt.

Noen av finishene blir litt for sære for meg. Men likte godt Mayones' versjon av tele. :)

Jeg er enig. Noen av finishene er for sære for meg også. Men det er morsomt å se. I dag stiller jeg med oppladet batteri og tomt minnekort - og skal få tatt flere bilder av de mer normale Mayoene.

Dette er vel ikke det værste jeg har sett, men noe badebuksetelt er det ikke.

Noen liker mora, noen liker dattera....... og noen liker begge :D

Endret av rocktrond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den mosaikk-finishen tilgjengelig på alle gitarer fra nå av?

Er vel saker å ting kunder har fått laget selv, i Master Builder collectionen? Men hvis du betaler nok så kan du nok få den levert med slik finish.

Men den er jo syk. Alle de mosaikkbitene er jo forskjellige typer tre. Men FET er den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var mye fresht her, men nå får du be gutta pelle seg hjem så de får begynt å spikke på fjøla mi :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven, DET var saker det... Jeg får ikke sett nok på gitarene altså... Har fått helt sjuk GAS på en Regius med Ash-Topp, men har jo allerede en svart en ! :P Spørs om det ikke blir en Mayones til høsten igjen da! :o

by the way, la ikke merke til at Regius hadde binding før nå eller, det gjorde jo sakene myyye lekrere :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.