Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lydmakeriet.no til å stole på?


DoktorB

Anbefalte innlegg

Noen som har handla med lydmakeriet og vet om dem er til å stole på? åssen er de mht garanti osv? De har nemlig tilbud på GIBSON les paul studio i wine red farge til 10k nå, jævli bra deal!

ellers har jeg en gibson lp studio ny i alpine white til 9800 på hånda, men det er av en privatfyr som importerer da... vet fan ikke ka jeg ska velge!! Mest lyst på den i alpine white egentlig , men vet ikke om jeg har såpass lyst at jeg tar sjansen på å bli lurt av han karen heller da..

Er vel ikke tilfeldigvis noen som har handla med en Sigurd// el Trygve Nes her? Tror annonserer en del på Musikkweb.no.

Magnus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har handla med lydmakeriet og vet om dem er til å stole på? åssen er de mht garanti osv? De har nemlig tilbud på GIBSON les paul studio i wine red farge til 10k nå' date=' jævli bra deal!

ellers har jeg en gibson lp studio ny i alpine white til 9800 på hånda, men det er av en privatfyr som importerer da... vet fan ikke ka jeg ska velge!! Mest lyst på den i alpine white egentlig , men vet ikke om jeg har såpass lyst at jeg tar sjansen på å bli lurt av han karen heller da..

Er vel ikke tilfeldigvis noen som har handla med en Sigurd// el Trygve Nes her? Tror annonserer en del på Musikkweb.no.

Magnus.[/quote']

Jeg kan garangtere at lydmakeriet er noe å stole på, har jobba der sjølv.. det er toppers.. Marios derimot lyger blant annet om priser..

mvh. Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.