Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist søker band i Stavanger området !


elcaco89

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Heisann,

Var det du som sang No Clean Hands på Myspace-siden? Jævla kul stemme, i så fall.

Er fra området selv. Begynte med bass for omtrent 3 måneder siden, uten noen annen erfaring fra tidligere av. Dessverre har jeg nok lite å kunne tilby. En god vokalist(noe du tydeligvis er) burde ikke ha noe problem med å finne et band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Akustisk-gitarist/Kontrabassist fra Hå her! Spiller i et bluegrass band, men har lysst å spille i et Singer/Songwriter type band. Er gått lei av tradisjonelle trommiser, men utenom det er jeg ganske åpen. Har du fått tak i andre musikere? Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er ikkje så ofte innpå her så fikk ikkje med meg at eg hadde fått svar.

Cadena: Synger på No Clean Hands ja, takk for det. Altid kjekt med positiv respons :) Eg ser den, du får gi ett pip hvis du er interessert i å prøva deg med bassen.

Foglest: Hei. Eg har ikkje fått tak i noen andre musikere enda. Men har ikkje leita så masse ennå heller. Er interessert sjøl i ett Singer/Songwriter band, er litt lei rett fram rock n roll så vil helst prøve noe litt annerledes. Eg er 21 år, enn du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23 år, men er usikker på om jeg har lysst å reise helt til Stavanger for å spille i et ufullstendig band:p Er stress nok å dra igang band i nærområdet. Er det i Stavanger du bor, eller i Stavanger området?

Thimzity du spilte vanvittig bra! Hvilken vei 20 minutt fra Stavanger bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser den. Bor midt i stavanger Sentrum. Har ikkje noe problem med å reise 20 min ut av Stavanger, men då må eg ha ett skikkelig opplegg å gå til først.

Thimzity spilte utrolig bra ja! Sendte deg svar pr. mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Vigrestad, og kan kanskje ordne øvingslokale her, og helt sikkert på Ogna. Spiller i Bluegrass band nå, og holder derfor på med flatpicking. Ellers spiller jeg mye Townes Van Zandt og Steve Earle (folkemusikk materialet hans). Er ikke noe gitargud, men har en del erfaring fra å spille i band med mer erfarne folk. På kontrabass har jeg spilt i ca. et år, men har hele tiden spilt i band, og opptrått flere ganger, så læringskurven har nødvendigvis vært bratt. 100W gitarforsterkere og trommesett er jeg ikke interessert i å spille sammen med. Dersom noe er interessant, så ta kontakt på

foglest88@hotmail.com

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.