Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strenger som røuk!


draugen

Anbefalte innlegg

WTF???

Skulle sette på ny strenger på gitaren i sted. G og B strengen rauk når eg skulle stramme de til!!

Har aldri opplevd dette før å lurer på om det er helt vanlig prosedyre?

Noe som potensielt kan være gjort feil eller burde de holde stortsett uannsett hvordan de tvinnes på tunerne?

Kan nevne at pakken med "ferske" strenger syntes å ha vært åpnet i butikken, å det var nok ganske gamle strenger som har ligget en stund.

ghs Electrics progressives 10-52 sett Dave Mustaine signature series, FAKTISK :lol:

Noen innspill, eller skal eg bare drite i å stikke å klage på de i morgen?

Endret av draugen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være feil på strenger, men når det er sagt, kan jeg ikke huske sist det har skjedd meg. Stemmer man for høyt, kan det jo også skje, men jeg regner med det ikke er tilfelle hos deg. Hvor røk strengene? Og hvilken gitar er det snakk om? Kan jo f.eks være sadlene. Var ute for det en gang at D strengen ofte røk på Telen min, og selv om jeg ikke så noe ulumskheter, pusset jeg litt med fint sandpapir i sporet, og etter det har det ikke vært et eneste strengebrudd.(Og det er mange år siden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.