Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette farlig for oss?


Vindfal

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har kommet til en ende med min produksjon av mitt dubet album. Og jeg skal gi den ut på mitt eget plateselskap. Men så kom en kammerat av meg å spurte om jeg kunne gi ut han sitt band sin musikk på mitt selskap. Og da spurte jeg ham om han har produsert alt lovlig osv. Og han sa at alt var lovlig, at de ikke har kopiert eller noe av andre, men de hadde brukt en crackversjon av Cubase til å spille inn musikken med. Og da lurer jeg på om det er noe måte dette kan spores opp på? Om det kan sees på musikk filen på noe måte at det er brukt crackversjon. Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber for Cubase Norge, og en sak som dette ser vi svært alvorlig på. Vi setter pris på din ærlighet i form av tråden her da det gjør arbeidet for sporerene våre betydelig enklere. Det blir opp til vurdering hvorvidt vi kommer til å ta saken her videre.

Roar.

aprilsnarr;D;D;DD;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo :)

Er nok ingen fare nei, men sånn etisk sett: er det riktig å tjene noe på noe man har laget med en piratversjon av Cubase? Det koster da ikke så mye for en DAW i dag. En light-versjon av Pro Tools, Cubase eller kanskje Logic? Man kan for eksempel søke frifond hvis man ikke vil punge ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.