TheJack 0 Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 I tilfelle det er noen som ikke har fått det med seg har Gibson nå lagt ut bilder fra fabrikken i Nashville, TN. De har også laget en ny customshop side. Morsomt for oss som liker Gibson Admin må gjerne flytte denne tråden om den hører hjemme et annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider
_MASTER_ 0 Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Wow! Dødsfett å se hvordan de egentlig blir til.. Nå er det sikkert, jeg har begynt å spare til en Gibson Les Paul Custom! The real deal! Lenke til innlegg Del på andre sider
Deformed 0 Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Det der var jo ganske moro lesing Virker litt stress å snekre sammen gitarer... er vel en sånn ting jeg får lære når jeg blir litt eldre Lenke til innlegg Del på andre sider
Steinern 0 Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Utrolig morro å se hvordan Gibson-gitarer blir lagd. Man kan jo skjønne hvorfor de er såpass dyre av å se det der! Lenke til innlegg Del på andre sider
HalTan 0 Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Kribler i pungen (nei, ikke den) etter å dra ut noen lapper til en Les Paul, ja. Lenke til innlegg Del på andre sider
Kentucky 1 Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Very shagadellic Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå