Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Mars Volta @ Rockefeller 26/2 2005


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Hoho, Cerpin: så The Widow på Svisj i dag :P Det var litt ekkelt å se dem innimellom Gwen Stefani og Whimsical.. Og å gi ut The Widow som singel er jo totalt misledende da resten av albumet er -helt- annerledes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassandra Gemini er noe av det beste jeg noengang har hørt. Det er typen låt som får deg til å tvile på hvorfor du i det heletatt gidder å bry deg med å lage musikk, samtidig som det inspirerer deg på en måte ingenting har gjort før. Sært.

Sært, ja, men fader så fett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor skuffelse!

Hadde ingen spesiell forventning til konserten. Har hørt et par-tre låter jeg syns var ganske fete.

Trommisen var den eneste jeg syns leverte varene godt nok , han var relativt sinnsykt god :) topp stemning på trommene .

Gitaristen derimot .. herregud, det blir jo et eget kapittel. De gangene man faktisk kunne høre at det var en gitar , og ikke bare flanger støy eller whammy stuff og looping så låt det jo helt grønnjævli. Han hadde sånn tone i gitaren sin når han spilte "lead" (noe han prøvde på ALT for ofte) som folk har de første månedene de spiller ... absolutt ikke kult .. ikke kult i det hele tatt ..

Låtene ble for lange , jeg digger vanligvis lange låter med improvisasjon osv , men ikke når improvisasjonen er bare tull og varer i 20 minutter , da blir det teit ..

-

Konklusjon ;

Det som ikke var improvisert var veldig kult , selvom det var SINNSYKT lite . Gitaristen gjorde mye tøft med effekter , man kunne rett og slett ikke spille vanlig. Trommisen var spinnvill. Resten var ganske nøytrale. Vokalisten sang lyst , og gjorde ganske mye kreative ting , men brukte opp alle triksa på første låta.

topp stemning

nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.