Gå til innhold
Cerpin Taxt

The Mars Volta @ Rockefeller 26/2 2005

Anbefalte innlegg

Endelig kommer de til Norge igjen. Jeg og en del kamerater skal dra, og jeg regner med at ihvertfal noen herfra tar turen? Jeg så de på Betong i fjor, og det var en av de beste konsertene jeg noen gang har vært på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, har sett fram til denne konserten helt siden jeg fikk vite om den for noen dager siden. Så fant jeg ut at jeg muligens ikke kan den datoen!!! (Krise!). Men vi får se, vi får se.

Når spilte TMV på betong, forresten? Trodde ikke de hadde spilt i Oslo siden de varma opp for RHCP, jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var forige November tror jeg. De var egentlig satt opp til å spille på Rockefeller, men de var ikke fornøyde med lokalene, så de fikk byttet de. En kan undres hvorfor de har valgt å spille der nå, med mindre de planlegger å bytte igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si det, si det. Eneste jeg har hørt om sist gang de spilte i Oslo, er at Cedric ble litt pissed fordi han fikk så mye røyk i trynet. Jaja, han kan i hvert fall takke KrF nå. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar turen sammen med en kamerat. Men siden vi begge er på den datoen er under 18 kan det vel bli litt problematisk å komme inn :-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Han ba alle stumpe sigarettene sine, samt han gjorde det selv når folk prøvde å gi han noen. Han sa også at det var litt "MTV" å crowdsurfe, så folk var litt usikre på hva de skulle gjøre. Dette var på Betong.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mulig jeg tar turen sammen med en kamerat. Men siden vi begge er på den datoen er under 18 kan det vel bli litt problematisk å komme inn :-(

Ey, fader, på den datoen er jeg 18år og en dag :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon Henrik ; om du ringer rockefeller pleier sånnt å ordne seg . de er hyggelige på sånnt .. bare ha noen som kan passe på at du ikke drekker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ny TMV låt har kommet ut på nettet. Litt mer komersielt, men fy faen så bra. Låta heter The Widow. Litt i "televators" stilen, men mye "hardere", og med en fantastisk gitarsolo. Forandring fryder. Vil noen ha låta, så bare send meg en PM. Det er absolutt verdt det, selv for dere som aldri har hørt bandet før :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå snakker jeg ikke om den siste låta du reffererer til Cerpin, bandet er bra, uten tvil, men jeg bare fisker ikke den vokalen :( det er så %#¤! kjipt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:shock:

Vokalen er vel den faktoren ved bandet jeg liker absolutt best...

skjerp deg s0und, du mener feil!! :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.