Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe-FX spørsmål


Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal dere ha!

Det er lov å kjøpe den om dere liker den, eventuelt bare fortsette å streame den på Spotify og WiMP ;)

Nå stikker vi på 12 dagers Europaturne! Har leid oss bobil og skal ut på tur. Det kommer til å bli kongefett! To AxeFX Ultra og en Markbass Little Mark II er ganske hendig på tur.

@Tore: Ikke min sjanger, men det låt fett lydmessig! Godt jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Debris: Stort sett Marsha HB og HBE, Orange og Rectifier. Som regel er kabinett en blanding av et V30 og German.

@TUFF: Jeg tror det er fra Rent-a-snail. Plass til fem pers, men masse lasteplass! Betaler rundt 25k for to uker i høysesong med fri km. Vi skal tross alt kjøre et par mil...Skal jo ned til Paris via Belgia osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Debris: Stort sett Marsha HB og HBE, Orange og Rectifier. Som regel er kabinett en blanding av et V30 og German.

@TUFF: Jeg tror det er fra Rent-a-snail. Plass til fem pers, men masse lasteplass! Betaler rundt 25k for to uker i høysesong med fri km. Vi skal tross alt kjøre et par mil...Skal jo ned til Paris via Belgia osv :)

Marsha ampene ble raskt favoritter her og, beste (hotrodda) Marshall lydene i Axe`n.

Tuff: Kan jo sjekke Rent a wreck og, har leid der for en Tyskland/Nederlands miniturne og det funka greit og var billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er fra Rent-a-snail. Plass til fem pers, men masse lasteplass! Betaler rundt 25k for to uker i høysesong med fri km. Vi skal tross alt kjøre et par mil...Skal jo ned til Paris via Belgia osv

Hej och tack för svar (har varit i Roma tills i natt, därför sent svar). Vi har fått tag på en 9-säters för runt 15000:- tror jag, så då går vi nog för den. Men det är inte billigt alltså.

Kan jo sjekke Rent a wreck og, har leid der for en Tyskland/Nederlands miniturne og det funka greit og var billig.

Tack för tipset, men jag är ganska säker på att trummisen har varit i kontakt med de. Problemet är att vi även ska över till Tjekkia och det är nästan inga firmor som har försäkring som funkar i Östeuropa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

denne gjør jobben når du skal koble axen til pc

Sjekk ut softsteb usb midi-controller

Jeg tenkte å kjøpe den etterhvert for å styre axen min, mye lettere sak enn mfc-101, men sikkert litt vanskeligere å sette opp

Har selv disse, og aldri hatt noen problemer med selve midi-kabelen. Uansett, så vet jeg at det er mange som har problemer med uno-modellen på PC. Jeg vil i tillegg legge til at axe-edit som man kan laste inn presets og oppdatere axen, er JÆVLIG ustabilt på PC. Jeg får det kanskje til å kjøre en gang i skuddåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.