Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av ny gitar!


Reb beach

Anbefalte innlegg

Hei! Har nå en Dean razorback, har ikke tenkt å selge denne alikvel (lagde tråd for en stund siden) men heller kjøpe en ekstra gitar ettersom jeg fikk inn litt penger!

Budsjettet ligger på 3500!

Jeg fant en brukt LTD H-400 til 3500, denne kosta 8-9 ny! Har snakket med selger og alt, han kan sende den snart.

Men så ble jeg litt usikker, for jeg fant denne: http://cgi.ebay.com/ESP-LTD-GL-200MT-George-Lynch-Series-Electric-Guitar-/260749477698?pt=Guitar&hash=item3cb5e14742 er utrolig fan av george lynch, og ikke minst looken til gitaren, men hvordan er lyden'? Tror dere den brukte har bedre lyd? Og hvis noen vet om no bedre brukt,gjerne på ebay, så sier jeg takk til forslag!

Er ute etter en fet heavy metal sound; http://www.youtube.com/user/satchbooggy#p/search/3/6fLtFMM_0FU den lyden han har syns jeg er perfekt, og han sier selv at den gitaren er en billig kramer pacer til et par hundre ! Så er lynch sin noe lignende`?

Takker alle som gidder å svare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i forhold til specs som er på LTD H-400, dersom det er den som ligger på Finn med Grover tunere og Seymore Duncan pu's, så synes jeg det er en no-brainer, med mindre det er veldig viktig for deg å ha en floyd-type trem.

Men, til slutt så bunner det vel ut i hva du selv har lyst på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H-400 har tidvis blitt solgt til kampanjepris i underkant av 5000 kr, så 3500 for denne er ikke usannsynlig billig. Men det er mye gitar for pengene. Mer enn ebay-gitaren vil jeg tro. Du kan jo sette inn en Seymour Duncan Screamin' Demon i bridge hvis du vil ha Lynch-lyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.