Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker opplæring i El-Bass i Stavanger/Sandnes-området.

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Gratulerer med bassgitar.

Jeg går på musikkonservatoriet på bjergsted, og underviser i bass. ta å ring meg hvis du er interessert i noen timer. jeg underviser også i gitar, hvis du har noen kompiser som også spiller.

Robin Methlie

99433931

robin_methlie@hotmail.com

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Ja, så det. Jeg trodde den maks var verdt 3-400 men 2000kr... Den ble vel kjøpt for en tusenlapp for 15 år siden.
    • Har fått gjort litt... Har skjært ut noen kropper og noen halsemner. Jeg freser spor for trussroden før jeg skjærer ut halsen. Bruker trussrod type HotRod fra StewMac. Begynte også å forme en hals. Dette gjør jeg mye på øyemål, med en ‘fabrikkhals’ å se etter. Bruker gammeldags treskjærerverktøy og en klubbe, samt en minihøvel med diamantrasp på. Gjør dette så godt jeg kan før jeg fortsetter med fil og sandpapir. https://asgeirsgitar.no/telecaster-fra-bunnen-av/
    • Ser de skal ha mellom 300 og 600 USD for slike på ebay,reverb m.m,med de er kanskje endel overpriset "over there". Kommer også an på tilstanden til gitaren.
    • Den ser prikk lik ut. Så hva er en OK pris for noe slik?
    • Takker for tips, folkolainen. Mye nyttig og innafor, men jeg forsøker akkurat nå å finne ut av hva jeg brukte i et dansk studio på 90-tallet, en nokså svær sak som låt helt nydelig i mono. Kan det ha vært en Carl Martin eller en TC electronics av noe slag? Eller tøver jeg aldeles fryktelig nå? Liker ellers Boss-variantene og til og med Behringer Ultra Chorus, men det er sikkert fordi de koster like mye som en god burger med pilsner.....
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.