Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trommis søker band - Oslo/Akershus


XenoChrist

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en trommis på 17, har spilt i to år ca. Vil bli med eller starte et metalband.

Er åpen for alt men vil helst spille noe passe brutalt.

Bor i Drøbak, men er ikke noe problem å komme meg til Oslo, Ski eller Kolbotn for eksempel.

Som sagt, hvis bandet ditt trenger trommis, eller om du vil starte et nytt band, ta kontakt!

- Julian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Jeg er en lead gitarist, spilt i over 11 år, og ser etter en trommis til mitt prosjekt. Sjangeren er instrumental metall, men med blanding av andre sjangre som jazz,blues,pop osv. Musikken skal være litt komplekst, men ikke for mye. Lineupen er meg(lead gitarist),bassist og en trommis. Jeg befinner meg i Oslo, og har allerede funnet en erfaren bassist. Så alt jeg trenger er en trommis som kan sende meg en mail og si "jeg er interessert", så kan vi ta en dag på øvingshotellet og jamme out.

Jeg har ingen materiale å vise, dette er jo tross alt et nytt prosjekt, så det kommer til å være ganske mye kreativitet og nyskapende musikk(men med hovedvekt på metallen).

min mail: navid_mai91@hotmail.com

p.s vi er i 20 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Yo. Har du funnet band enda? Om ikke leter bandet Pigeon Lake etter ny trommis. Vi spiller i all hovedsak stonermetall, med påvirkning fra andre sjangere. Noe for deg?

Jeg er interessert ja. Hvor holder dere til? (send meg gjerne en mail på julian-f-93@hotmail.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.