Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe ny gitar. er cruiser rx700 noe?


Kenny

Anbefalte innlegg

Jepp, så er tiden inne for og kjøpe seg en ny gitar.

Har allerede en blå Squier telecaster, men jeg er begynt og bli lei den, den ser liksom så "vanlig" ut..

Så nå er jeg på jakt etter noe litt mer "rocka". Var innom en del sjapper for noen dager siden og jeg falt VELDIG for cruiser rx700. Husker dessverre ikke produsenten, men den kostet vel 2500.

Denne gitaren er en slags mykere variant av Warlock (tar jeg rett nå?) som jeg også liker veldig godt.

Så.. det jeg lurer på er om dette er et godt valg?

Alle svar mottas med stoor takk, og et klapp på skulderen! ;)

edit: sorry folks.. så ikke den guide-tråden om kjøp av gitarer..

men fremdeles, alle svar mottas med stoor takk. vil ikke angre på det jeg kjøper! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det er akkurat den gitaren jeg tenkte meg! ;) Vet du noe om disse gitarene? for og si det sånn: er det good shit?

Jeg prøvde den på en Peavey-forsterker i butikken, og lyden var ganske så fet. Men så var også prislappen på den forsterkeren 19 000 raske.

Det hadde jo også vært morsomt med en rosa heavy gitar. hehe.. britney rocker opp låtene sine med pastell farger og rosa heavy gitar? hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også bruke 2.500,- på en gitar om en mnd eller to. Da kjøper jeg en Epiphone Les Paul 100, testet en her om dagen, og den passet meg perfekt! Har ikke så mye peil på den gitaren du beskriver, men hvis du ikke er hel-proff, er det nok en god gitar. Sikkert mye bedre enn de helt noob gitarene som koster fra 1.200,- og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LP = Les Paul, den klassiske rockegitaren som alle kjenner til ;)

Føl deg fri til å mekke et bildesøk på google.

Den gitaren funker sikkert fint den som en start ut i verden av gitarer. Humbuckere er jo fine når man skal rocke litt.

Liker du den ikke etter en stund; selg den og finn en annen du liker bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.