Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fullstørrelse? Halvstørrelse?


TheBoss

Anbefalte innlegg

Jeg startet ikke denne tråden for å starte en debatt om hvorvidt foreldrene til disse barna slår og pisker dem for at de skal bli gode. Jeg syntes bare det var utrolig at disse barna kunne spille slik de gjorde.

Jeg vil likevel påpeke det at vi vet svært lite om oppdragelsen til disse barna, så det å forhåndsdømme kun utifra hvilket land de kommer fra mener jeg blir helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min uttalelse er på ingen måte basert på hvilket land de kommer fra, men at så unge barn antakeligvis ikke blir så flinke uten at foreldre er over gjennomsnittet interessert i at barna skal bli det, selv om de kanskje ikke vil det like mye selv.

Jeg hadde hatt akkurat samme uttalelse om det var noen norske barn.

Men såklart, alltid imponerende å høre dyktige gitarister og godt samspill, og dette er intet unntak. Absolutt imponerende spilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere huske på at man ikke er så stor i snitt i Nordkorea som det man er her i landet. Etter tannstilling å dømme er vel disse her rundt 9 år gamle, fortsatt imponerende, men de er altså trolig litt eldre enn det man tror.

Det er klart dette er ren barnemishandling. Barn burde dyrke sunne interresser, som å se Disneychannel og spille Crysis2 på fritiden. Innimellom at man får med seg hv som skjer på Paradise Hotel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tannstilling å dømme er vel disse her rundt 9 år gamle,...

Hva du vet, kjære Castor.. :D

Sjarmerende video, og jeg liker ikke barn engang.

Ikke alt i Østen som er like bra, men det er det ikke her heller, så la oss glede oss over det vi kan.

Endret av kruneh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke forundre meg om Sola var trekanta heller, men skal ikke uttale meg om noe jeg ikke har peiling på...

Jeg sier hverken det ene eller det andre, men husker en film av noen dansker jeg så en gang (husker ikke navnet på den) der de dro til Sør-Korea og undersøkte dette med "barnestjerner" i denne kulturen. Ja, barna fikk streng beskjed om å øve. De måtte øve mye, men misshandlet dersom de ikke gjorde det de ble fortalt? Ikke i det hele tatt. Disse barna visste ikke om noe annet og de hadde det faktisk kjempebra slik det var. De hadde venner og fritid, men det var kunsten som sto i fokus og det var faktisk kjempegøy for dem...

Det har seg slik at kultur og musikk spesielt er en av tingene man kan holde på med der nede med relativt fritt spillerom dersom det ikke er en protest mot myndighetene.

Stemmer i med det kruneh sier over meg her...

Men nå gidder jeg ikke å diskutere, var som sagt ikke det som var hensikten med denne tråden...

Endret av TheBoss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.