Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Heavy Leather reimer (teaser)


rocktrond

Anbefalte innlegg

Og som vanlig er spørsmålet: er de reimene lange nok? Folk som meg, 196 cm høye og liker å ha gitaren passe lavt, finner sjeldent lange nok reimer som i tillegg er kule å se på.

Justerbare fra 51 til 57 tommer (145cm).

Jeg er en liten knott og har aldri hatt det problemet :)

Uansett - spesialbestillinger er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for de som enda vil ha skinnreimer og har fler enn 5 gitarer men ikke 5000 spenn til overs så kan jeg anbefaler å kjøpe to og to like skinnbelter og kutte og mekke egne reimer. Det har jeg på alle mine gitarer, og det kom på under 1k ;)

For all del ikke ment for å ødelegge businessen til rocktrond! :) Bare et lite tisp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

billig :P

for de som enda vil ha skinnreimer og har fler enn 5 gitarer men ikke 5000 spenn til overs så kan jeg anbefaler å kjøpe to og to like skinnbelter og kutte og mekke egne reimer. Det har jeg på alle mine gitarer, og det kom på under 1k ;)

For all del ikke ment for å ødelegge businessen til rocktrond! :) Bare et lite tisp ;)

Noen tar seg råd til Gibson, mens andre nøyer seg med Epiphone. Noen tar seg råd til Mercedes, mens noen nøyer seg med Hunday. Noen kjører Harley - noen kjører Honda. Noen tar seg råd til Peppes, mens noen nøyer seg med Grandiosa. Slik vil det alltid være - uten at noe nødvendigvis er riktigere en det andre (selv om det i mange tilfeller er det :P )

Kvalitet og image/utseende er viktigere for noen en for andre. Disse reimene passer for noen (de kule B)) - og ikke for andre.

Den 12gauge greia til venstre så så sykt harry og stygg ut at jeg MÅ ha en!

Harry er jeg enig i - og jeg er stor fan av Harry B) - men stygg..... jaja det kommer vel an på øyet som ser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.