Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Traynor?


aMo

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer med disse?

Jeg er ute etter en amp som kan brukes til det meste (bra cleans til skrikende overdrive), og disse ser hvetfall ut som de skulle klare jobben, men jeg har aldri hørt en, og heller ei aldri sett en i ei sjappe, så jeg vet ikke hva jeg skal forvente av disse..

All informasjon tas imot med takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aMo: hadde en traynor 40watt rørforsterker i øvingslokalet på slikt et ungdomssted. Hvis du er ute etter metall bør du ha noen VELDIG hissige pickups :P Jeg hadde litt problemer med å få en brutal dø-metall vreng utav den uten en boostpedal.

... men så spiller kanskje ikke alle dø-metall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettrom: nja, traynor 40watteren ligger vel rundt 6000,- mens man får en Thunder 50 combo fra ENGL til 8800. Går man for ENGL topp får man Screamer 50 H for 7590. Hvis da den ikke så altfor store prisforskjellen gjør at man får en 10x råere vreng, så er det vel verdt det?

Prøv gjerne å vise at jeg har feil, tHeMuTh|n ;) *vente på opptak*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det mye rart som kommer til å telle ja..

Nummer 1: Det skal være rør, er lei av å ha noe som "låter som rør", helsike heller, gi meg ekte rør da så slipper jeg å late som..

Nummer 2: Jeg trenger cleans... Det hender jeg slår på coil-split på Duncan'59'en min, og da trenger jeg en fin clean til å spille litt akkorder på osv.

Nummer3: Jeg liker å høre på all slags metall, alt fra gammelt fra 70-80-tall til dagens.. Skulle gjerne hatt noe som kunne tilfredstille under de fleste forhold..

Nummer 4: Skulle helst vært en combo.. Som til nød kan spille høyt dersom jeg en gang skulle trenge det (lite trolig men dog.. heh)

Nummer 5: Jeg er forfengelig.. ENGL lager stygge amper.. hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til kriterier :P

Synes engl ampene er sexy jeg, men folk er vel forskjellige.

Du kunne jo kanskje gått for en marshall DSL 401, 40w rørcombo. Koster 7900 den da, og jeg synes ikke stort om den, men igjen er folk forskjellige.

Du får kanskje holde utkikk etter noe brukt.

edit: ser forresten at mariopris på Traynor YCV40 er 7650, så at ENGLene er så utrolig mye dyrere er da bare vås. Selvsagt, inniblant kan man få fine tilbud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.