Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gammel EKO gitar


TheRejense

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel EKO akustisk gitar som min far kjøpte rundt 1970. Det står ikke noe som helst om akkurat hvordan EKO gitar det er, verken på hodet eller inni selve kassen. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut dette? Denne har også fått noen småskader opp igjennom årene, er det noen som vet om det er mulig å få tak i nye deler til den? Evt. hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan jo starte opp med å poste et bilde av gitaren, og fortelle hvilke deler som er skadet, så har vi noe å gå på.

Eko er en meget rimelig postordregitar, som gjerne ble solgt sammen med kurs av typen "Lær deg å spille selv", og har vel kun affeksjonsverdi. Men det er du kanskje klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en EKO Ranger 12-strenger fra tidlig på 70-tallet en gang, og den er fullstendig genial, en av de mest lettspilte 12-strengerne jeg har prøvd. Den veier en del og har litt mindre akustisk volum enn mange andre gitarer, men lyden som er der fungerer så utrolig bra. Nå er min i litt sliten tilstand, men jeg liker den så godt at jeg er på jakt etter en til :) Den er et fast verktøy i studio.

Endret av el_roffo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.