Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker bassist i Trondheim


cmeidell

Anbefalte innlegg

Hei, vi er et nyoppstartet band i Trondheim, to gitarister, vokalist og trommis (alle mellom 20-23 år), og vi trenger bassist. Helst før 15 april - da har vi første gig!

Vi har 5 egne låter, og spiller Alice in Chains, Nirvana og Beatles-covere. Mao, Rock n Roll! Flott om du har scene-erfaring, men ikke kritisk.

Hvis du er interessert, kontakt oss: cmeidell@hotmail.com

"Cab Fare"

v/ J.C. Meidell

Endret av cmeidell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ! Hvor øver dere ?

Har dere noen lydfiler jeg kan høre på av deres egen musikk ?

Hvordan ser setlisten deres ut helt spesifikt ?

Jeg kan være interessert. Er 25 år gammel, spilt et par år, spilt i band i ett år, og begynner å bli "grei" på instrumentet mitt. Hovedsakelig plekterspiller (pga. problemer med håndleddet), men kan spille noe slap og grei fingerstil. Har ikke noe særlig sceneerfaring (et par jam-greier, stort sett).

Endret av Orph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ! Hvor øver dere ?

Har dere noen lydfiler jeg kan høre på av deres egen musikk ?

Hvordan ser setlisten deres ut helt spesifikt ?

Jeg kan være interessert. Er 25 år gammel, spilt et par år, spilt i band i ett år, og begynner å bli "grei" på instrumentet mitt. Hovedsakelig plekterspiller (pga. problemer med håndleddet), men kan spille noe slap og grei fingerstil. Har ikke noe særlig sceneerfaring (et par jam-greier, stort sett).

Hei, vi øver på Buranhus, Gamle Kongensvei 30 søndager kl 11.00. Det er imorgen, så du kan gjerne møte opp og jamme med oss!

Vi har ikke spilt inn noe enda, men det er i hovedsak 5 sanger vi skal øve på.

Passer det for deg i morgen?

Min tlf: 905 83 483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ! Sendte på en melding i går, men det ble litt senere i dag enn jeg forventet. Øver dere bare på søndager ? Kunne det eventuelt vært aktuelt å ta en økt på torsdagen (et annet band jeg holder på med leier containeren på torsdager på buranhus) for å se om vi finner tonen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.