Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Salg av gitarer, forsterkere og effekter


Esa

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vurderer nå å selge ALT gitarutstyret mitt, og kjøpe meg 1 solid gitar og amp, med et minimalt utvalg av effekter. Men jeg sliter veldig med å velge pris på mitt eget utstyr, da det er 4-5 år gammelt og har en del "krigsarr". (hakk, alt fra 1 mm til 8-9mm på det største. Gjelder hovedsaklig undersiden/kantene av gitarkroppen.)

Utstyret er som følger:

Ibanez Prestige RG1570

Ibanez Prestige RG1527 (med DiMarzio pickups, "Tone Zone 7™ DP755" og "D Sonic 7™ DP706)

Line6 PODxt Live

Line6 Spider II amp

Begge gitarene ga jeg rundt 11.500 for da jeg kjøpte dem (inkludert hardshell case, begge to), og forsterkeren kjøpte jeg brukt for 3000,-. Den har jeg levert inn til reparasjon en gang tidligere. Pedalbrettet er godt brukt, sågår med en ekstra effektpakke til en verdi av 250,- kr.

Jeg vil være svært takknemlig om noen kan sende meg i riktig retning hva pris angår, hva jeg bør satse på.

En annen forespørsel er; er det noen som vet om noen forhandlere av Suhr-gitarer? Tenkte spesielt på Guthries signaturer. Evt. om noen kjenner noen som selger slikt, er jeg antakeligvis veldig interessert. Om noen har noen andre gitarer i samme stil som disse å anbefale (prisklasse 10-15k), er jeg lutter øre.

/esa

Endret av Esa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen forespørsel er; er det noen som vet om noen forhandlere av Suhr-gitarer? Tenkte spesielt på Guthries signaturer. Evt. om noen kjenner noen som selger slikt, er jeg antakeligvis veldig interessert. Om noen har noen andre gitarer i samme stil som disse å anbefale (prisklasse 10-15k), er jeg lutter øre.

/esa

Godlyd er forhandler av Suhr gitarer http://www.godlyd.no/default.asp?menu=2&page=48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.