Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

cubase!?


magga

Anbefalte innlegg

når man "stjeler" et program' date=' er det ingen som taper penger, slik eks et bilfima gjør hvis man stjeler en av bilene deres. Ergo; hvis jeg ikke har råd til å kjøpe et program uansett, gjør det ingen forskjell om jeg laster det ned eller ikke, utenom at jeg får et bedre program å jobbe med.. [/quote']

Steinberg taper definitivt penger når en person velger å laste ned Cubase SX i stedet for å kjøpe Cubase SL/SE, som ligger i prisklasser som er fullt oppnåelige, og det finnes også enda billigere alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forskjell på å tape penger eller ikke tjene penger.. ;) Et bilfilma har faktisk hatt produksjonskostnader i den bilen, mens steinbergs kostnader ligger i utvikling/trykking. Om noen kopierer en cdplate gir ikke det minus i boka til steinberg, men det kommer derimot ingen pluss, som det "burde" ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for øvrig; jeg har cubase vst 5.0 eller noe slikt, men samme hva folk måtte si om hva jeg "trenger" så dugde sx bedre sålenge det funka.. Har enda ikke funnet ut om det i det hele tatt er mulig å undo mer enn en operasjon bakover i vst, klarer ikke zoome dugelig ut i vinduene, samt at "alle" guides later til å være til cubase sx/le/me/whatever. Så; har enda bare "bruk for" vst funksjonene, + enkle saker som jeg ikke forstår hvorfor ikke er med i vst. Ville vært bortinatta å betale tusenlapper jeg ikke har for et tonn ekstra stash da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, velvel. Det får være så ;)

Nevertheless; steinberg taper ikke penger på at jeg kjøper et program av dem, for så å finne det utilstrekkelig og laste ned et annet. Da har de faktisk tjent penger, mens jeg har tatt meg den friheten å skaffe litt valuta for pengene (joda, det er min mening, men uansett hvordan du vrir på det, har ikke steinberg tapt en krone.. :D

Det de taper penger på er at de steinbergprogrammene jeg har betalt penger for ikke fungerer som jeg vil, og kan ikke annet enn anta at resten av serien er like lite tilfredsstillende. Med mindre jeg laster ned og får avkreftet(eller bekreftet) disse mistankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.