Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

cubase!?


magga

Anbefalte innlegg

... og, for å fortsatt holde meg til tema ...

Gå i kontrolpanel under "Lyder og lydenheter". Slå av alle lyder. Hvis det oppstår et eller annet på pc-en så vil microsoft gjerne spille av en lyd for å fortelle deg dette. Denne lyden kan ha bitrater på feks 22000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det med mopeden er ett dårlig argument :)

Muligheten for å hente en moped fra et sted som mopeder deles på, finnes vel ikke:)(der den er gratis) :lol: :mrgreen:

Vi er ikke tyver, Men amatør programerere. selv om jeg selv ikke kan kalle meg programerer.

Licensed programmer er for proffe..

Takk for tipset !perotto! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke tyver, Men amatør programerere. selv om jeg selv ikke kan kalle meg programerer.

Licensed programmer er for proffe..  

Takk for tipset !perotto! :lol:

Snikksnakk, tyv.

Kunne du ikke i det minste spart opp pengene til Cubase SE eller SL?

Mindre versjoner av Cubase, noen færre softsynther og sånn bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det med mopeden er ett dårlig argument :)  

Vi er ikke tyver, Men amatør programerere. selv om jeg selv ikke kan kalle meg programerer.

Licensed programmer er for proffe..

Betyr dette at de som ikke er profesjonelle sjåfører fritt kan hente en bil, fordi de er "amatører"?

Mener det med mopeden er ett dårlig argument :)  

Muligheten for å hente en moped fra et sted som mopeder deles på, finnes vel ikke:)(der den er gratis) ! :lol:

Det er jo ikke poenget. Poenget er jo at de som produserer softwaret ikke får betalt for produktet sitt. Kan ikke skjønne at det er et dårlig argument.

PS, siden du har fått svar, så tillater jeg meg å avspore litt med debatten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi som ikke er studioteknikkere på heltid (også kalt amatører :P ) trenger faktisk ikke den beste programmvaren nei, men når muligheten er der, og det ikke får store konsekvenser, så er det faktisk ikke så veldig ille å laste ned en bedre versjon av cubase fra nettet(gratis), enn å betale for en dårligere en.

Hva som er rett og galt er jo opplagt, men det er vel egentlig bare å gi opp å prøve å stoppe delingen av filer med lisens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man "stjeler" et program, er det ingen som taper penger, slik eks et bilfima gjør hvis man stjeler en av bilene deres. Ergo; hvis jeg ikke har råd til å kjøpe et program uansett, gjør det ingen forskjell om jeg laster det ned eller ikke, utenom at jeg får et bedre program å jobbe med.. Men; mener man skal støtte og kjøpe programvare man bruker, akkurat som musikk man hører på, men vet selv at jeg liker å prøve før jeg kjøper.. Ville vært litt kjipt hvis jeg kjøpte cubase sx, men senere fant ut at jeg heller ville jobbe med sonar eks...

Enda mer aktuelt når det gjelder musikk; enhver kunstner vil jo at folk skal høre musikken deres. Og selv om det ikke er rett at de ikke får noe igjen for det, er det utvilsomt et utrolig mye større marked som får hørt musikken deres, og dermed vil kunne ta avgjørelsen om de vil kjøpe platene(utenom de værste listetoppene, som tjener nok uansett..)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.