Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassist til Blues/Rock/Funk Band - Oslo omegn


turbomoe

Anbefalte innlegg

Ambisjonsnivå; Ha det gøy og spille ute når vi er bra nok, ca om et år.

Vi er 4 stk med en aldersammensetning på 20 til 55, både menn og kvinne (3+1, trommer 2 x gitar og vokal) som har noe veldig bra på gang. Du har kanskje spillt en stund eller har lyst til å ta opp igjen gamle kunster. Vi spiller cover nå i begynnelsen, men utvilkling og stilretning vil du være med på å påvirke. Vi øver 2 ganger i uka sentralt Oslo (Økern). Er det interesse her....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Hei. Jeg leste annonsen din først nå, håper det fremdeles er liv i bandet og at dere mangler bassist. Jeg har begge beina godt plantet i funk/afro/blues/reggae/jazz verden, ikke så opptatt av rocken men man kan ikke få alt man ønsker seg. Bor på Sofiemyr, er 37 og småbarnsfar. Har litt eget materiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at gamle Moe ikke er så ofte innom her så jeg tar sjansen på å svare for ham. Annonsen er ett år gammel og i og med at han stakk av med bassisten i et band jeg spilte i da tror jeg at de har funnet det de lette etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er fortsatt innom her av og til...og det er riktig som Greenman sier. Beklager at jeg ikke har stengt tråden, sliter alltid med å få til det:-). Vi har altså fullt band og øver nå til første gig, en privatfest med ca 100 folk, i Mai. Alt bra Greenman?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.