Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Feedback på mix


Anbefalte innlegg

Hallaisen godt folk i natten!

Jeg har eksamen i Lydproduksjon (studerer forøvrig musikkproduksjon på Rena), og trenger noen andres ører for feedback. Låta er forøvrig uten vokal og er ikke mastret. (altså ikke ferdig)

Gi gjerne tilbakemelding musikalsk sett, liker å få feedback på min egen spilling (det er forøvrig jeg som spiller alt her)

For dere som er perfeksjonister og "prippne" (som jeg personlig foretrekker) så har jeg to referanselåter:

Meningen med referanse låtene er at vi skal ha noe konkret å hente ideer fra, et sound som vi liker og ønsker å gjenskape i låta.

Håper på raskt svar, i og med at innleveringen er i morgen kl 10.00

Her er mixen --> http://livecity.no/Thimzity/?p=Music&s=List

GUIDE: Scroll nederst til "albumet" mix, og klikk på låta.

Peace!

Endret av thimzity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg la merke til var at var at trommene var ganske "langt borte". Var som at de er i rommet vedsiden av liksom.. Ikke helt til stede i mixen. Godt mulig at det "skal være sånn", for alt jeg vet, men det la jeg merke til. Det ble på en måte litt for lite punch i trommene. Det er også altfor lite dynamikk i mixen. Hvis du hører på Andy Mckee-låta du selv postet og sammenligner, skjønner du hva jeg mener?

Men det var helt grei mix liksom, men disse tingene la jeg ganske godt merke til. Lykke til!

Ellers så var det konge spilt. Låt digg! :)

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.