Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

LTD M-1000


jonta

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge lurt på om min (02) M-1000 har kropp i Lønn eller Or. I følge ESP kataloger er den første M-1000 fra 02 produsert i Or, så i Lønn i 03, så i Or igjen fra 06.

Siden min gitar veier så mye som 4.5 kg, trodde jeg den hadde kropp av Lønn....?

Er det noen som har noe info om dette, eller har en M-1000 og kan si meg hva den veier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg har en M-1000 med kropp av or, er ikke sikker på årsmodellen tho, har ikke gitaren foran der jeg er akkurat nå (og vet ikke om man kan se det på serienummeret på LTD-er uansett?) Aner ikke hva gitaren veier, dessverre :) Men tror ikke den veier så mye som 4,5kg, det er en lett gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en M-1000 med kropp av or, er ikke sikker på årsmodellen tho, har ikke gitaren foran der jeg er akkurat nå (og vet ikke om man kan se det på serienummeret på LTD-er uansett?) Aner ikke hva gitaren veier, dessverre :) Men tror ikke den veier så mye som 4,5kg, det er en lett gitar.

Hvis serie nr starter med foreksempel, W07...er det en 2007 du har. Kunne du veiet den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, hver eneste gang jeg spør noen om de kan veie sin M-1000, blir det helt stillt :unsure: Akkurat som om jeg skulle ha sagt at jeg har (data) virus-pest eller noe :rolleyes:

Samme frykt på ESP forumet :blink: desverre....

Endret av jonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.