Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarlærer i Bærum/oslo


fable

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en gitarlærer som er flink på improvisasjon, lead guitar, soloer og ja.. den stilen der. Føler jeg gjør det helt greit på gitar slik det er nå. Sliter med å spille rent - det kommer og går litt (teknikk?).

Lest litt ellers her på forumet om gitarlærer og så ingenting mtp akkurat det jeg så etter. Koser meg med bending, pull offs, hammer on's og en amp som kjører enkel rockebass og trommer og nok vreng til å holde notene en stund. Licklibrary.com er favorittsiten for å lære meg alt fra teknikk og låter. Var en utrolig kul video med Michael Angelo Batio om hvilke teknikker han bruker for å varme opp, hans vri på alternate picking etc. Så det er prosjektet jeg har gående nuh..

Ellers lærte jeg meg Nothing Else Matters fra start til slutt og diverse andre kule låter, men kosen kommer når jeg skal improvisere og lage eget og da sitter jeg sjelden å snekrer fingerspill og lignende - da går det i soloer og slikt.

Helt greit å betale noen hundre per time for min del så lenge læreren er flink og ikke tørr... Any tips?

Som tittel nevner: Bærum/Oslo. Jeg er 29 og det er uaktuelt å gå på Oslo Musikkskole eller lignende.. :)

Endret av fable
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å betale noen hundre per time for min del så lenge læreren er flink og ikke tørr...

For stort mindre enn noen hundre i timen så er det tvilsomt at læreren er spesielt flink.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.