Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Knakk gitaren..


kroffer

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har klart det store nå.. Å knekke øverste del av halsen på gitaren! Den sto ved siden av meg, så skulle jeg løfte den opp og så falt den med strengen ned mot gulvet, og så når den traff teppegulvet så gav halsen etter og det ser ut som på bildet under. Kan dette limes? Eller kan jeg på noen måte si til butikken at jeg bare spillte litt hardt på den og den gav etter? Den er knappt 3 måneder gammel, maks! Epiphone akustisk til 2500 kr ca. Gurimalla så trist jeg er nå :/

nakkeknekk.jpg

tristkroffer :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aahh shit! føler med deg, frykter at det skal endag og skje med meg...

Tror ikke det funker å si at du spilte hardt på den, spør heller om det lar seg gjøre og lime den. Her pleier man ihvertfall å få litt gratis hjelp med instrumentet inntil et år etter man har kjøpt det.

Håper den blir bra igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall få noen som er eksperter til å lime det! De som virkelig har peil ser det så og si med en gang om det er mer håp igjen for gitaren din!

De kan også fikse det så det blir et varig resultat! Kjipt å prøve å lime det selv og må lime det 3ganger i uka! :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten gutter!

Det blir nok til at jeg tar den med til gitarsjappa i morgen og forteller hva som har skjedd og spørr hva jeg kan gjøre. Nå har det seg slik at jeg har blitt ganske godt kjent med han som solgte meg gitaren. Mye felles for å si det slik. Så det kan hende han vil hjelpe meg litt ekstra :)

At det er en svakhet i treverket er ikke vanskelig å se siden "knekken" er helt rett. Den følger treverket. Vi får se, sier ifra om hvordan det gikk.

Utrolig kjipt iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. Nå har jeg vært på gitarsjappa og hørt;

Det kommer til å koste miiinimum 150 AUS (750 kr) for reprasjon.

Jeg betalte 450 AUS (2250 kr) for gitaren.

Butikken tilbydde meg en maken ny gitar for 340 AUS (1700 kr).

Jeg er sannelig ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Er mest fristet til å prøve å lime den selv føst. De flirte litt av meg og mente at det var ikke sjangs i havet at jeg klarte å få det til å holde fordi strengene strammer for mye. Personlig tror jeg at de ikke helt vet hvor sterkt lim er.

Kan jo forresten nevne at det er en Epiphone DR 200CE VS.

epi1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.