Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp/Salg forumet.


Orph

Anbefalte innlegg

Det kan vel så være, men det har vel ikke så mye med hvordan kjøp og salg forumet er inndelt? Regner også med at de som er ute etter disse duppedittene har gjort nok research til at de vet hva det er de faktisk ser etter og vet hva de forskjellige duppedittene er. :)

Joda, noen har vel det, på samme måte som de som ser etter bass-greier... kanskje ? Trådstarter syntes allikevel det er uoversiktlig... :D

Men det er sikkert fler enn meg som bruker kategorien både for å lære, og stille nysgjerrigheten. Og hvis jeg da lurer på hva som finnes til salgs av amper, deriblant ting jeg ikke kjenner til, og klikker meg inn på en masse stæsj som ikke er amper, så syntes jeg ikke det er noen god og selvforklarende struktur, for å si det slik... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del så synes jeg at man heller kunne slått sammen "gitar og bass" og "andre gjenstander", og heller hatt det oppdelt i "kjøpes" og "selges". ellers er det et problem at noen ikke følger retningslinjene, og derfor gjør det uoversiktlig. et skjema der man krysser av for kjøpes/selges, og noen felter som MÅ fylles inn før man kan poste hadde vært lurt å ha, men såvidt jeg vet støtter ikke dette forumet slike skjema..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et slikt skjema hadde vært gull. Men da må vi ha noen som kan programmere PHP, og det har vi ikke. Og i hvert fall ikke noen som kan tenke seg å gjøre det gratis.

Angående slette gamle tråder, så er jo ikke det så dumt. Men siden vi har plass, og vi har "solgte gjenstander"- biten, ser jeg heller ikke at den er videre i veien. Jeg har et par ganger hatt glede av å lete opp gitarer jeg har kjøpt, rett og slett fordi jeg har glemt hvem jeg har kjøpt dem fra, og så har noen spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på det, så kunne jeg faktisk sett for meg at "Låtskriving og komposisjon" kunne blitt satt sammen med enten "Studio/musikkproduksjon" eller "Teori Og Teknikker" på ett eller annet vis.. Vet ikke, men det føles bare som noen av disse emnene blir brukt minimalt.

Angående kjøp og salg, så finner man jo som oftest frem hvis det er noe spesielt man ser etter.

Hvis ikke, så er det bare bra for GAS'n! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne tråden da.. opp som en løve og ned som en fell ? :D

Som nevnt er jeg enig med trådstarter at her kunne noe vært gjort, med fordel. Jeg tror også at det vil føre til enklere salgsprosesser, kjappere og flere salg, rett og slett fordi at flere som ikke er bevandret her inne, lettere finner ting som er aktuelt for dem. Og det er vel hele hensikten med Kjøp og Salg Kategorien..Eller ? ? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et slikt skjema hadde vært gull. Men da må vi ha noen som kan programmere PHP, og det har vi ikke. Og i hvert fall ikke noen som kan tenke seg å gjøre det gratis.

Angående slette gamle tråder, så er jo ikke det så dumt. Men siden vi har plass, og vi har "solgte gjenstander"- biten, ser jeg heller ikke at den er videre i veien. Jeg har et par ganger hatt glede av å lete opp gitarer jeg har kjøpt, rett og slett fordi jeg har glemt hvem jeg har kjøpt dem fra, og så har noen spurt.

Jeg kan i og for seg gjøre dette, men problemet her, er at det gjør det vanskelig med nye oppdateringer til forumkoden, da denne nye PHP-koden vil bli integrert i den eksisterende. Med mindre noen kommer på en smart løsning.

Jeg stiller ihvertfall opp som gratisprogrammerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Apropo noe helt annet som jeg har tenkt på. Kunne man skrevet i retningslinjene for kjøp/salg at prisantydning også bør stå i annonseteksten og ikke bare i undertittelen? Denne synes jo ikke på mobile enheter, og også i en tradisjonell nettleser er det lett å ikke legge så godt merke til undertittelen. Jeg har selv flere ganger sitti i en annonse og leita etter pris, og funnet den til slutt i undertittelen, og siden en del også da bruker iphone/android så kommer det jo ofte spørsmål om pris i tråder der dette kun står i undertittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.