Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

AVH Guitar Repair; setup


Skoggy

Anbefalte innlegg

Etter at Norstorm snakket så varmt om AVH Guitar Repair i forbindelse med pickupskifte, tenkte jeg at jeg skulle sjekke ut Allen selv. Snakket litt med han på mail, og dro innover forhenværende mandag med tre av de elektriske gitarene mine for setup. Hentet de idag, og i forbindelse med det, vil jeg dra frem et lite visdomord; det er ikke farlig å skryte av folk hvis de fortjener det.

Allen gjorde en svært god jobb med gitarene mine. Jeg hadde gode gitarer; nå er de helt, vel, selvspillende. Det at han i tillegg har en tydelig forståelse for at han opererer innen et serviceyrke setter et ekstra godt inntrykk hos meg, da jeg har lite til overs for folk som leker butikk (ville aldri satt fra meg gitarene mine til noen jeg ikke fikk et godt inntrykk av), og en og annen gitarbutikk i Norges land kunne lært et og annet her.

Jeg har absolutt ingenting å utsette på setupen, ekstremt bra utført arbeid, og har ingen motforestillinger for å anbefale Allen videre.

Men; nok sagt, nå skal jeg spille! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er helt genial..

Han har tatt 4 av gitarene mine.

8 strengern min skal han etterhvert fjerne nøtta på å sette på ny åpen nut og Schaller locking tuners.

Nå er 6 strengern min inne for fretdress og en del nye deler.

Synes det er så bra at han gjør "det lille extra" liksom.

Kjempe kar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks very much! Seeing the smile come onto my customer's face when they first play it after a setup is heartwarming.

Happy customer = happy tech.

smile.gif

Hey Mr. Hunter.. How's it going with my 6-strings fretdressing.

She's getting smooth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.