Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

From the shadows, he comes forth


Anbefalte innlegg

Jessda. Uhm, hei.

Jeg er da Danny. Eller Daniel det heter på godt norsk.

Jeg er da en gitarist med en del års erfaring innenfor tregnukking, har hatt en 5 års tørkeperiode fra det å spille i band. Metal-gitarist, og har en ganske alternativ holdning stilmessig. Det blir litt feil for meg å liste opp hva av band som inspirerer meg, fordi jeg har kommet til det punktet hvor jeg drar inspirasjon fra det meste i livet og verden, annet enn å legge min lit til de fleste band som er ute på markedet. Akkurat nå er det de to siste platene til Avenged Sevenfold som "snurrer" på iPod'n. Jeg har ett ganske følsomt forhold til musikk. Jeg interesserer meg og lar meg stort sett inspirere av det som gir meg en viss følelse, uansett om det er musikk eller hva som helst.

Jeg føler ikke noe behov for å bragge om hvor lenge jeg har spilt, dog det er en del år nå. Da jeg var 16 spilte jeg med folk som var dobbelt så gamle som meg. Det er bare ett eksempel. Nå er jeg 22 og begynner å bli gal av å ikke få noe form for kreativt utløp i et broderskap/fellesskap. Derfor søker jeg febrilsk rundt etter interessante band å spille med, eller folk.

Utstyre per i dag er:

Ibanez RG1527 (med DiMarzio Crunch Lab og DiMarzio LiquiFire¨, sjustrenger)

Ibanez MTM2 (Brukes for drop D)

Ibanez RG370DX

En selvmodifisert Squire, bariton og skalloperte bånd

Cort Semi-Akustisk Gitar

Amp:

En 20 år gammel Peavy 60W som fortsatt har en god klang

Skal oppdatere Forsterker til muligens ENGL ellernoe slikt, kommer litt mer an på hva slags tone jeg får

FX:

Line6 PodXT Live (Skal også oppdatere til nyere modellen, da jeg er veldig overrasket over hvor gode disse faktiske er hehe..)

I tillegg har jeg noe tools og innspillings-software som stort sett brukes til å naile ideer før jeg glemmer dem, hehe

Så! Det er da meg. :)

Stilig å finne ett forum som dette, letet langt om lenge! Jeg er bosatt i Skedsmo-området, nør Lillestrøm. :)

Hilsen

Danny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.