Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bytte potmeter


TheBoss

Anbefalte innlegg

Mornings. Noen i nærheten av Tønsberg/Horten som har lyst til å ta en titt på pedalen min? Virker som om ptmeteret til distortion har tatt kvelden ettersom det kun skurrer og ynker seg så fort jeg vrir littegrann på bryteren. Pedalen er totalt ubrukelig sånn den er nå og jeg vil ikke kødde det for mye til så derfor spør jeg dere. Har dere lyst til å skru/lodde litt så er jeg evig takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings. Noen i nærheten av Tønsberg/Horten som har lyst til å ta en titt på pedalen min? Virker som om ptmeteret til distortion har tatt kvelden ettersom det kun skurrer og ynker seg så fort jeg vrir littegrann på bryteren. Pedalen er totalt ubrukelig sånn den er nå og jeg vil ikke kødde det for mye til så derfor spør jeg dere. Har dere lyst til å skru/lodde litt så er jeg evig takknemlig.

Hei der...

Dropp meg en PM :)

Edit: Og vips så fikk jeg en ny pedal jeg får testet, etter en liten fiks da .. Gøy dette her :)

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt offtopic, men bygger du pedaler også Neros? På bestilling? :P

I utg.punktet har jeg ikke så mye tid å avse, og bygging kan fort ta langt mer tid enn å fikse opp i "gammelt skrot". Men aldri si aldri, dropp meg en PM med hva du eve har i tankene så kan det jo hende jeg blir inspirert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.