Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Greco - Epiphone


askøyrocker

Anbefalte innlegg

Har lagt ut min Epiphone Custom Double Neck på Finn.no. og er en som ønsker å bytte den mot en Greco Les Paul Standard fra 1979. Lurte på hva folk mener om det? er Greco fete gitarer? Har hørt fra Thomas Lønnheim (Sahg, Ralp Myerz osv..) at det var en god deal? ka tenker dere?:)

Endret av askøyrocker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut min Epiphone Custom Double Neck på Finn.no. og er en som ønsker å bytte den mot en Greco Les Paul Standard fra 1979. Lurte på hva folk mener om det? er Greco fete gitarer? Har hørt fra Thomas Lønnheim (Sahg, Ralp Myerz osv..) at det var en god deal? ka tenker dere?:)

Det kan i utgangspunktet være en god deal, men det kommer litt ann på hvilken modell det er.

Av det jeg har tilegnet meg av Greco kunnskap, så bør vel modellen være EG-600 og oppover for å være av de bedre Greco's.

Endret av riff-raff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan i utgangspunktet være en god deal, men det kommer litt ann på hvilken modell det er.

Av det jeg har tilegnet meg av Greco kunnskap, så bør vel modellen være EG-600 og oppover for å være av de bedre Greco's.

Jeg har en av de "dårligste" modellene og den både låter og føles fantastisk. Ville definitivt gått for den dealen! (Min andre gitar er en Gibson R6, så jeg har et godt sammenligningsgrunnlag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.