Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny el gitar


Anbefalte innlegg

Eh.. vell vist jeg er villig å bruke max 8000kr i en gitar hva er best da?

F.eks Gibson, Prs, Fender, Ltd, Charvel osv

Har jo sett bitte litt på denne :

http://sound1.no/portal/asp/produktdetalj1.asp?Produkt_ID=5392

den har jo Floyd å hele pakka :D å funker sikkert til å spille punk/Van Halen?

Å vell ja jeg er 14år å hører på Van Halen og er stolt over det ;)

Endret av mrneospeed@hotmail.com
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 år, ja... Hmmm. En ting jeg ville tenkt seriøst over om jeg var deg: Om du bruker 8000 på en gitar, vil du da være veldig redd for at noe skal skje med den? Jeg tenker tilbake til da jeg var såpass ung, og en av tingene jeg husker er at man tok med gitarer rundt til kamerater i små, trange lokaler for øving, der noen gjerne ble revet med og hoppet litt rundt slik man gjerne gjør på en scene etc. Kan fort bli hakk og sår i en gitar av slikt.

Jeg ville ihvertfall ikke kjøpt en splitter ny, dyr gitar. Det er bedre å gå for noe som er brukt, og som dermed har gjort unna litt av verditapet som forskjellen mellom ny og brukt alltid utgjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakk, sår og skrammer er tøft da, hvertfall hvis man har gitaren for alltid og å vite at den var med på oppveksten og utviklinga av spillinga di oppgjennom åra :D

EDIT: derfor selger jeg aldri gitarer, morsommere å ha dem når man er gammel, enn få få en 8-10k raske der og da, som mest sansynlig er omtrent 1/3 av en mndlønn :blink:

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10k=1/3 mnd-lønn. Hvafaen? Jeg kunne tenkt meg jobben din kjenner jeg 30.000 utbetalt har jeg ikke hatt siden jeg pendlet 16mil om dagen med kjøregodtgjørelse...

åneida, masse jævlige arbeidstider (mye ubekvemstilegg hvertfall ;) ) pga jeg er student (jobber 50%) og salgspress som faen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.