Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Boss GT-6


Anders

Anbefalte innlegg

Vel, problemet med HC er:

Den er for absolutt alle, hvem som helst kan skrive hva som helst om hva som helst

Ingrn gidder å bruke tid på noe de ikke liker.

Dette gjør HC til ett eneste røppel, spes når du ikke er pålagt å skrive hva du plugge i den, og hva du plugga den i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....ikke til forsvar for HC....

Du ville sannsynligvis gitt Fender topp karakter

en annen gir Gibson topp karakter

Jeg gir selvfølgelig Dean topp karakter

...naturlig å gi fra seg lyd hvis man er fornøyd med et produkt ??

det kommer alltid ann på hvilken lyd man er ute etter etc. og hvordan får man greie på det ?? Jo, man snakker med venner, går i butikken og tester produktet.....men så er det noen som ikke har enkelte produkter til testing......f.eks. Dean Enten må jeg til Harstad eller ringe rundt til halve Norge for å få napp..... istedet så undersøker jeg på internett

* begynner med www.deanguitars.com og ser igjennom utvalget.....mye godt å se på !!!

* så fortsetter jeg med Deanforumet !! legger inn et par innlegg og får tilbakemeldinger på div. og det må jo sies da at på et slikt forum er alle innhabile....der finnes ikke et negativt ord om Dean, men det er jo heller ikke det jeg er ute etter.......

* så ser jeg meg ut en modell som hadde passet og som jeg får fryktelig lyst på sånn helt plutselig........

* også sjekker jeg for eksempel HC og leser et par reviews, deretter går jeg til HC forumet og slenger ut et par spørsmål.....

........og vips så har jeg bestilt 4 Deanbasser !! :mrgreen:

med andre ord: Driiter langt i om de som legger inn reviews på HC bare gir topp karakter..... det er for faan det jeg er ute etter !!

Kall meg dum eller hva som helst, men sånn er det for de fleste tror jeg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, kanskje du mener at Dean er såpass sikre at du bestiller en bass uten å ha prøvd den, men hvis du leter etter en review som du kan bruke i det tillfellet er ikke HC det beste stedet.

HC er mer en interesseorganisasjon for folk som liker gitarutstyr og som liker å snakke om det de har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm... spørsmålet er jo da selvfølgelig.... blir dette mer troverdig enn harmony ??

Vil man anmelde produkter man syns er dårlige ??

Sannsynligvis vil det kun foreligge anmeldelser av produkter man liker veldig godt, med andre ord topp karakter anmeldelser !!!

Likegodt å videresende til Harmony ? eller.......

kom med andre synspunkter !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.