Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Heisann!


Anbefalte innlegg

Får vel presentere meg her på forumet

Jeg er en ung gitarist på 16 år

Dette er gitarhistorien min

Jeg har alltid hatt en drøm om å spille foran et stort publikum siden 3. 4. klasse, men det var først i 8. klasse jeg begynte å spille da vi skulle lære Tom Dooley i musikken :P Lånte så en vanlig kassegitar som jeg øvde en del på i et snaut år før jeg fikk en strøken aria pro 2. Dette er altså en japansk gitar, lagd på 80-tallet og gikk ut av produksjon for noen år siden. Det er en veldig typisk blues-gitar, ligner på en les paul med litt skarpere kanter.

Starta hos gitarlærer et par måneder etter det. Der var jeg en gang hver uke i halvannet år og nivået mitt skøt til værs mye fortere enn hva jeg hadde klart uten veiledning fra en gitarlærer. har nå 2 år senere starta som gitarlærer selv, og jeg ønsker og å starte band i stilarter som rock, hardrock, bluesrock, akustisk. Jeg vil trekke fram Slash, Zakk Wylde, Eric Clapton og Tommy Emmanuel som hovedinspirasjonskilder. Og Elvis Presley som favorittartist

Endret av Newbien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.