Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis alle dine pedaler


Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Litt dårlig bilde, men her er de fleste av mine pedaler:

IMAG0990.jpg

Øverste rad fra venstre: Gollmer The blues, Gollmer Fat dist, Gollmer Booster, Gollmer 60´s trem, Gollmer Tonator x2, TC Electronics Polytune, Ibanez SC10 Chorus

Andre rad: Boss RC-10 Loop station, Boss OC-2 (MIJ), Boss CS-2 (MIJ), Boss CS-3, Boss TR-2, Boss RV-5, Boss DD-3

Tredje rad: Boss PSM-5 (MIJ), Boss HM-2 (MIJ), Boss OS-2 (fra 1990), Boss DS-1, Boss MT-2, Boss DS-2 (MIJ), Digitech CF-7

Fjerde rad: T-Rex Comp Nova, T-Rex Tonebug distortion, Marshall RG-1 Regenerator, EHX Screaming bird, EHX metal muff.

Til høyre: George Dennis Phaser og George Dennis Wah, Maxon Treble booster, Boss FV-300, Dunlop Cry Baby.

Minirackene: Boss RCL-10, RDD-10 RRV-10

Ute av huset for øyeblikket og dermed ikke på bildet: Marshall RF-1 Reflector, T-Rex Replica, noen Arion og Behringer pedaler og muligens en eller to jeg ikke kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler en Morley wah som en kamerat låner, men tror dette er hele arsenalet.

Den (originale, japanske) T-Wahen herpa og malte jeg med akrylmaling en gang. Var fett da jeg var 15, ikke fullt så fett når jeg ser prisene på ebay for tida. Men den funker fint ennå og låter ganske kult. Chorusen er forresten også MIJ.

post-5847-0-87447700-1354626710_thumb.jp

post-5847-0-41426900-1354626728_thumb.jp

Endret av el_roffo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.