Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist ønskes


basstom

Anbefalte innlegg

Band fra Drammen - Holmestrand - Tønsberg ønsker en gitarist nr 2. I dag består bandet av trommer, bass og gitar/vokal, men vi har behov for en gitarist til. Viktigst er kompgitar, men folk som kan kore litt og også fikser litt solospill er å foretrekke :) Alder på oss er 30 - 37.

Vi spiller en blanding av metal og rock'n'roll med norske tekster. Kun eget materiale. Vi bor i Drammen, Holmestrand og Tønsberg. Har eget øvingslokale i Holmestrand som vi disponerer 24/7 og egen øvings-PA. Vi søker en stødig gitarist innenfor rock, heavy, thrash, death metal. Sjangermessig er vi nok en salig blanding av dette. Du må ha ditt eget gitarutstyr/instrumenter i orden, vi har resten :). Vi øver fast 2 kvelder i uka, evnt. litt ekstra før spillejobber eller studio.

Holder på og øver inn en ny trommis, og med deg på laget så regner vi med å booke jobber igjen utover sommeren kanskje?

http://www.youtube.com/user/styrthjelm1

http://www.myspace.com/styrthjelm

Ta kontakt på:

styrthjelm1(at)gmail.com

eller send meg en pm her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Virker kult, så ikke helt death metal sjangeren i det da :)

synd jeg bor i Grimstad til vanlig, hadde hvert fett å jamme med dere.

Er gitarist som har spilt i 7-8 år nå, leter etter band i den tyngre enden av metal.

vet hva du mener med at bandmedlemmer ikke vokser på trær, ikke lett å finne folk å spille med.

Stilig agressiv power punk dere har lagt da (det er det jeg ville sagt sjangeren deres var)

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...er ikke death metal vi spiller, men har endel death eller black partier her og der som avbrekk i låtene :) Synd du bor for langt unna, er visst ikke så mange å få tak i rundt buskerud/vestfold :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.