Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez RG550


Anbefalte innlegg

"Jubileumsversjonene" har på ingen måte senket prisen på den originale, snarere tvert imot.

Jeg er av samme oppfatning som deg her, mulig jeg uttrykte meg litt uklart. Jubileumsversjonene har nok bidratt til å skape oppmerksomhet og interesse rundt de gamle originalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge meg med på lasset.. Jeg ville heller ikke bytta bort en orginal 550 for en modifisert.

Viss du faktisk vurderer bytte ville jeg hvertfall sett etter om det fantes dårlige loddinger, vridd hals etc.

Hadde jeg hatt den gitaren, så ville jeg enten beholdt den orginal, eller kjøpe noen unaturlig fete pickups til den. En 550 trenger egentlig ingen endringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i utgangspunktet har årsmodell og farge en god del å si for verdi i forhold til salgspris. Du vil få mer for en orange enn en svart. Kanskje 80-tallet i de som er interesserte som sier sitt.

20th RGene ble laget i små opplag, og med annen konstruksjon, det er lett å skille de fra en "ekte" RG550. De bør derfor ikke gjøre stort med prisene. :)

Fine gitarer, disse RGene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk modellen kirk hammet turnerte med på 80 og begunnelsen av 90tallet!! (vel, en av de ihvertfall!) Ville beholdt den originale uten tvil. Kul øks..

Er da et uendelig antall andre gitarister som er mer forbundet med RG550 enn KH. Michael Amott, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.