Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson SG Special '60s Tribute


Dallaz

Anbefalte innlegg

Hei, lurte bare på om noen har efaringer med denne her: http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/SG/Gibson-USA/SG-Special-60s-Tribute.aspx

Synes den ser veldig lovende ut. Skal ha tynnere hals i forhold til vanlig faded. Og hva med P90 på en SG? Aldri vært borte i det før... Håper jeg får lagt hånda på en snart, men har ikke funnet noen i butikk enda.

post-6290-0-19371600-1299584878_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en custom shop 1962 reissue en gang. dette var en super gitar. angrer virkelig på det salget. på den fungerte p90 i sg supergodt. når økonomien er igang igjen blir det en sg jr. p90 i lett mahogny låter bra og sparker godt gjennom en gammal marshall.

gtrz`em all!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg ikke fatter er hvorfor de (gibson) på død og liv må gjøre gitarene "moderne" med nashville. tøffeste, og som holder i massevis er jo wrap. alt kunne de jo slengt på en abr.

kjøper først usa når de kommer med en reissue av sg jr pre 65 med wrap.

gtrzn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg ikke fatter er hvorfor de (gibson) på død og liv må gjøre gitarene "moderne" med nashville. tøffeste, og som holder i massevis er jo wrap. alt kunne de jo slengt på en abr.

kjøper først usa når de kommer med en reissue av sg jr pre 65 med wrap.

gtrzn

mener du stolen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.