Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Presentasjon av Neidee


Anbefalte innlegg

Jah, jeg er en gutt på 14 år, som blir 15 i Juli.

Dagene går i gitar, all day long. Har spilt i 1,5 år. (Begynnelsen av 8.Klasse til 9.Klasse) snart høst nå tongue.gif

Jeg begynte ikke å spille seriøst før oktober i fjor, der jeg virkelig har fått fatt på sakene.

Jeg skriver bokmål her, selv om det er vanlig med å skrive "nynorsk" eller dialekt der jeg kommer fra. (ej,ikkje)

Har utrolig lyst til å fortsette med gitar videre i utdannelsen. Berklee College of Music er hoveddrømmen tongue.gif

Liker variert musikk. Alt fra Killswitch Engage, A7X, John Mayer.

Spiller personlig mye John Mayer og A7X. Pluss litt vokal til John Mayer spillingen, som er lov? (a)

My gear:

(måtte inn å endre her!) - Har også en Gibson Les Paul Standard Goldtop :)

1# Gibson Les Paul Standard Faded

2# JB Customshop Tele'

3# Hjemmesnekra Strato

4# Epiphone Sheraton (faren min sin, som jeg låner av og til)

AMP:

1# Fender Hot Rod DeVille

2# Crate VTX65 (BLÆÆ)

Effekter:

1# Line 6 POD HD400

Spør gjerne spørsmål, om jeg har glemt noe! smile.gif

Endret av Neidee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen ja! Men jeg ser overhodet ingen grunn til at du skal skrive bokmålsform her på forumet om nynorsk er ditt hovedmål. Flott utstyr, og det er i aller høyeste grad lov å synge ja :)

haha, nei altso.. Ej kan godt skrive sånn so ej snakka :) Men trur de e fleire folk som forstår om ej skrive bokmål? :) Men kan for all del skrive dialekt :)

Takk for tilbakemelding! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del som skriver nynorsk her, så ser ikke problemet med at du også kan skrive det :)

Tror folk har enklere for å forstå det enn dialekt muligens ! (Selv om du har en av de kuleste dialektene i Norge, jupp, jeg snakker den jeg også ! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, nei altso.. Ej kan godt skrive sånn so ej snakka :) Men trur de e fleire folk som forstår om ej skrive bokmål? :) Men kan for all del skrive dialekt :)

Takk for tilbakemelding! :P

Mente ikke at du skulle skrive som du snakker, for da blir det slitsomt å lese innleggene dine. Men skriv gjerne nynorsk! :)Viss jæi skrivr sånn jæi snakkr så blirre åsså ganske slitsåmt å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet ja! Vi har vel ingen regel på det, men ønsker helst at folk skriver bokmål eller nynorsk her. Grunnen er ganske enkelt at hvis alle skulle skrive på dialekt, og kanskje til og med sms-språk med forkortelser som kanskje kun vennegjengen/miljøet man vanker i forstår, blir det fort veldig uryddig og kan føre til en masse misforståelser. Som "virkemiddel" er det naturligvis greit å bruke dialekt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.