Gå til innhold
Arne.

The big four - I Sverige

Anbefalte innlegg

Ja, kunne jo like så godt vært Ibsen, Bjørnson, Kielland og Lie som fremførte poesi.. Men de lever jo ikke lenger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper på å få tatt turen ja!! Hadde gjort seg det. Enda ikke sett Anthrax heller. Blir nok en meget fin dag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som skal på dette så blir det Anthrax uten Scott Ian, men med Andreas Kisser som stand-in.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det var snakk om Jokke, Dumdum Boys, DeLillos og Raga Rockers jeg :ninja:

Men det hadde jo ikke latt seg gjøre. Måtte i så fall blitt Big Three, noe som forsåvidt er en mer passende beskrivelse på Big Four også. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dem spille på Sonisphere i Praha sist sommer. Var en solid kveld det...Megadeth toppa det hele for min del. Gikk etter 5-6 låter fra Metallica...dritkjedelig. Syntes forsatt oppsettet med "The Big Four" er ganske på trynet...stor Metallica logo, resten smålogoer. Virker mer som "The big one, and the other three...".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spillemessig så er det the big three, pluss noen slitne karer som heldigvis har en hel dvd for seg selv så jeg slipper å se på det :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.