Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker etter et seriøst metallband i Oslo


NavidRocknroll

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg er en ivrig lead-gitarist som har spilt i over 11 år, og har lyst til å joine et seriøst metallband i Oslo. Jeg er 20 år gammel, og liker gjerne å øve på øvingshotellet, men det er ikke nødvendig. Jeg er inspirert av exodus,testament,metallica,megadeth,Steve vai(sykt mye),joe satriani, dream theater(John petrucci), Paul gilbert etc. etc.

Om noen metallband er interesserte der ute, så kan dere sjekke ut noen av låtene mine på youtube.

Rock on!

Min mail: navid_mai91@hotmail.com

Endret av BrutalDemon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lykke til! Noen ganger virker det lettere å finne nåla i høystakken enn å finne band!

Hørte forresten litt på Nothing to fear og Memories du hadde liggende på Youtube. Bra saker der, det er noe i det der :) Eneste du burde tenke mer på er timingen, men hey, knallbra saker allikevel dude! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Noen ganger virker det lettere å finne nåla i høystakken enn å finne band!

Hørte forresten litt på Nothing to fear og Memories du hadde liggende på Youtube. Bra saker der, det er noe i det der :) Eneste du burde tenke mer på er timingen, men hey, knallbra saker allikevel dude! :)

takker Danny kos å høre!

ja jeg vet..det er ikke så lett å spille det inn og få det på rett timing samtidig. Jeg har ganske billig utstyr, så det hender at lyden blir spilt inn forsinket osv xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.